HTML

Vidám dalok esős napokra

A világ legvidámabb dalait gyűjtögetjük nektek össze, hogy túléljétek a szomorúbb napokat és még jobban felpörgessétek a vidámakat!

Friss topikok

Linkblog

Musik aus Deutschland :)

2011.05.20. 16:37 SweetCherry

 Sziasztok, hogy vagytok ezen a szép napos májusi napon?

 
Én (úgy érzem) a lehető legjobban kihasználtam a mai napot: benn voltam a városban, hogy egy barátomnak vegyek szülinapjára egy BKV táblát (más kérdés, h nagyjából 2 órával a megvétele után fenn hagytam a vonaton, és azóta nem lett meg... Mindegy, azért reménykedem még). Aztán leültem a fűbe a Deákon és napoztam egy kicsit. Tök érdekes ilyenkor figyelni az embereket. Volt ott egy rakás gyökér, de szimpinek tűnő srác, akik a szökőkútból fröcsköltek, egy lány, aki olyan hangosan nevetett, hogy sztem még egy repülőről is hallották. Meg persze egy rakás külföldi. Illetve a vonaton találkoztam egy igen érdekesnek tűnő emberrel - remélem, még látom őt később.
 
Engem mindig feldob, ha külföldiül beszélnek/énekelnek, és én értem:) Szívás dolog németesnek lenni, mert a rádióban száz, hogy nem hallasz soha német nyelvű számot (hacsak nem német rádiót hallgatsz, amit egyébként itt megtehetsz: http://radio.magyarnemet.hu/radio ).
 
A teljes angol nyelvű elnyomás ellenére én felfedeztem magamnak ezt a számot:
 
https://www.youtube.com/watch?v=zA72phAo0Ns
 
A refrén magyarul így hangzik: "Szóval éneklek neked egy szerelmes dalt, hogy egy kicsit levegőt vegyél, hogy a mindennapoktól megszökj. Szóval éneklek neked egy szerelmes dalt, mindennel, ami hozzá tartozik, olyan jó, hogy létezel" :) Nagyjából így lehetne lefordítani.
Szép, nem? :)
Tovább szépséges napot nektek és jó zenehallgatást!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vidamdalok.blog.hu/api/trackback/id/tr182919567

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása